Jak dlouho trvá vyřízení a kde zjistím průběh vyřízení objednávky?
V případě, že jste si objednali licenci k programu AnyDesk v našem shopu INSTALUJ.cz zasíláme licenční klíč obvykle do několika minut po připsání platby na náš účet. V případě platby kartou přes platební bránu na našem webu obdržíte licenční klíč okamžitě. Průběh vyřízení objednávky můžete zkontrolovat na na této adrese.
Jak zadat licenční klíč do programu?
Obdržený licenční klíč můžete ihned zadat do programu v menu programu->O AnyDesk po kliknutí na tlačítko “Změnit licenční klíč”. Tímto se odemknou všechny možnosti programu.
Kdy získám přístup do zákaznické sekce?
Jednou denně ve večerních hodinách zasíláme výrobci souhrn objednávek programu s potřebnými údaji. Jakmile dojde k synchronizaci těchto údajů (obvykle druhý pracovní den – nejpozději do dvou pracovních dnů) obdržíte email na adresu zadanou v objednávce přímo z domény @anydesk.com s vašimi přístupovými údaji k zákaznickému účtu na my.anydesk.com a dojde ke spárování licenčního klíče s Vaším účtem.
Od kdy začne běžet licenční období?
Jakmile obdržíte přístup ke svému účtu, začne běžet roční lhůta licence. Období, kdy máte od nás licenční klíč, ale neobdrželi jste přístup k účtu není do ročního období započítáváno.
Mám objednán vlastní jmenný prostor nebo více souběžných připojení. Od kdy je budu moci používat?
V případě, že máte objednanou variantu s vlastním jmenným prostorem nebo s možnosti více souběžných připojení, začne být možno tuto funkci využívat až po spárování objednávky se systémem výrobce. Tedy jakmile Vám dorazí email s přístupem k zákaznickému účtu.
Dojde k automatickému obnovení jakmile skončí licence?
Pokud si licenci zakoupíte přes nás, nemusíte se obávat žádného dalšího stržení částky z Vaší platební karty. Přibližně měsíc před expirací licence Vás budeme kontaktovat a nabídneme Vám prodloužení licence tak, aby navazovalo na stávající licenci.
Mám objednanou licenci přímo u výrobce, kde zjistim stav?
Pokud máte licenci objednanou přímo u výrobce na webu anydesk.com bohužel Vám nedokážeme poskytnout podporu ke stavu objednávky a bude nutno kontaktovat přímo podporu AnyDesk.
Ještě nemáte objednáno a nevíte, která licence je pro Vás nejvhodnější? Koukněte na náš přehled licencí a jejích ceny
Pro další informace o všech licencích AnyDesk klikněte zde nebo se nám ozvěte. Rádi Vám s výběrem té správné licence pomůžeme.