Technická podpora AnyDesk
Technická podpora k programu AnyDesk je výrobcem poskytovaná ve třech úrovních.
Máte problém s programem AnyDesk?
V první řadě doporučujeme navštívit centrum nápovědy programu na webu výrobce na adrese:
https://support.anydesk.com/knowledge
Centrum nápovědy AnyDesk je dostupné pro všechny verze včetně AnyDesk Free a AnyDesk Solo.
V případě problémů s připojením, pomalého připojení apod. doporučujeme zkontrolovat status page na adrese
https://status.anydesk.com/
Výrobce dále poskytuje aktivní technickou podporu formou požadavků a Live Chatu na zákaznickém portálu pro zákazníky s licenci AnyDesk Standard, AnyDesk Advanced a AnyDesk Enterprise.
Pro verze AnyDesk Advanced a AnyDesk Enterprise mají zákazníci také možnost telefonické technické podpory od výrobce (v cizím jazyce)
Přihlásit se do svého uživatelského účtu můžete na adrese
https://my.anydesk.com/
Nejčastěji řešené dotazy/problémy budeme publikovat i na našem webu. Bohužel však z kapacitních a technických důvodů nedokážeme technickou podporu poskytnout a je poskytována výrobcem dle zakoupené licence.
Zákaznická podpora AnyDesk
Pokud váháte s výběrem licence, můžete se podívat na stránku s naším ceníkem, kde je přehledná tabulka s porovnáním všech verzí, případně jsme další informace sepsali ještě v tomto článku věnovaném licencím AnyDesk. Pokud máte dotaz k objednávce, sepsali jsme nejčastější otázky v tomto článku, kde také najdete odkaz na možnost sledování průběhu objednávky.
V případě, že jste nenašli odpověď na Váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat ať už prostřednictvím chatu, kontaktního formuláře na této stránce, emailu, telefonicky nebo po domluvě osobně.
Kontakt na nás najdete zde