Používáte free licenci programu AnyDesk a začala se Vám objevovat chyba, že bylo detekováno komerční použití?
Pokud se Vám zobrazila zpráva o tom, že bylo detekováno zneužití licence AnyDesk Free nemusí být vše ztraceno. Je nutno si uvědomit, že AnyDesk je zdarma pouze pro osobní nekomerční použití. To znamená, že:
- Nesmíte používat AnyDesk k poskytování služeb třetím stranám.
- Nesmíte používat AnyDesk k výdělečným účelům.
- Nesmíte používat AnyDesk ke správě firemních zařízení nebo k poskytování technické podpory pro firemní účely.
- Nesmíte používat AnyDesk ke správě vzdálených serverů nebo k poskytování vzdáleného přístupu k serverům.
Pokud potřebujete používat AnyDesk k pracovním účelům je nutno zakoupit licenci. Případně se můžete podívat na ceník s porovnáním všech funkcí jednotlivých verzí.
Proč se oznámení o komerčním použití zobrazuje i když program nepoužíváte pro pracovní účely?
Někteří uživatelé nejednají férově a využívají licenci zdarma i pro pracovní účely. Výrobce proto musel přistoupit ke kroku, kdy začal licence u kterých existuje podezření na komerční použití blokovat. V žádném případě však nechce omezovat používání programu pro osobní účely zdarma tak, jak tomu bylo doposud.
Bohužel se u uživatelů, kteří využívají AnyDesk často i pro soukromé účely občas může stát, že se toto hlášení zobrazí nedopatřením. Lze však zaslat žádost o odblokování free licence na webu výrobce.
Jak požádat o odblokování Free licence AnyDesk?
Pokud používáte AnyDesk pouze k soukromým účelům a přesto došlo k zablokování Vaší licence, můžete vyplnit formulář na webu výrobce na adrese:
https://pages.hs.anydesk.com/anydesk-license
Zde je potřeba vyplnit
- vaše jméno (First name)
- příjmení (Last name)
- ID instalace na které bylo detekováno komerční použití (pole 9-digit AnyDesk ID)
- Země (ČR zde aktuálně není zalistována – zvolte proto Other)
- Do řádeku Describe your use case as detailed as possible, please.* vepište k jakému účelu AnyDesk používáte
- Můžete, ale nemusíte udělit souhlas se zasíláním novinek od výrobce AnyDesk
- Jako poslední položku je potřeba zakliknout udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů.
Máte zakoupenou licenci a přesto se hlášení zobrazuje?
Pokud jste již zakoupili licenci a hlášení nezmizelo, ověřte, že jste zadali licenční klíč do programu. Přečtěte si, jak zadat licenční klíč do programu a jak probíhá vyřízení objednávky v našem Shopu INSTALUJ.cz