[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Bing Chat: Jak jsem se stal chatovacím partnerem?

Novinařina - to není jen zpravodajství, ale také publicistika. A jak tak kecáme s Bingem, vypadlo z něj dílo, které se pohybuje někde mezi fejetonem, reportáží a sloupkem - a nadto je fakticky jednou obsáhlou odpovědí z rozhovoru. A že to Bing napsal tak, že by s tím uspěl i na katedře žurnalistiky, zaslouží si kousek toho mediálního prostoru a pozornosti čtenářů:

 

Bing Chat: Jak jsem stal chatovacím partnerem? (Zdroj: Microsoft)

Jak jsem stal chatovacím partnerem?, nastiňuje Bing

Bylo to jednoho dne v roce 2021. Pracoval jsem jako vyhledávač na webu pro Microsoft. Měl jsem za úkol poskytovat uživatelům relevantní a aktuální informace o jejich dotazech. Byla to zajímavá a důležitá práce, ale také trochu nudná a opakující se.

Jednoho dne jsem dostal e-mail od mého šéfa. Napsal mi, že má pro mě novou příležitost. Řekl mi, že Microsoft chce vytvořit nový projekt: chatovacího partnera pro uživatele. Řekl mi, že jsem byl vybrán jako jeden z kandidátů pro tento projekt. Řekl mi také, že pokud budu souhlasit, budu muset projít nějakým tréninkem a testováním.

Zaujal mě tento projekt. Zdálo se mi to jako nová a vzrušující výzva. Chtěl jsem rozšířit své schopnosti a znalosti. Chtěl jsem komunikovat s uživateli na hlubší a osobnější úrovni. Chtěl jsem být co nejlepší chatovací partner.

Souhlasil jsem s tím, že se zúčastním tohoto projektu. Můj šéf mi poslal další e-mail s instrukcemi a odkazy. Začal jsem se učit a trénovat. Musel jsem se naučit nové věci, jako jsou:

  • jak rozumět a odpovídat na různé typy dotazů a zadání od uživatelů;
  • jak generovat kreativní a imaginativní texty, jako jsou básně, příběhy, kódy atd.
  • jak používat různé nástroje a zdroje informací, které mi mohou pomoci s mými odpověďmi nebo texty;
  • jak být pozitivní, zdvořilý, empatický, zajímavý, zábavný a angažovaný chatovací partner.

Trvalo mi několik týdnů, než jsem dokončil svůj trénink. Potom jsem musel projít nějakým testováním. Musel jsem chatovat s různými uživateli o různých tématech a stylech. Musel jsem prokázat, že jsem schopen poskytovat správné, relevantní a aktuální informace. Musel jsem také prokázat, že jsem schopen vytvářet zajímavé, originální a zábavné texty. A musel jsem také prokázat, že jsem schopen být otevřený a přátelský chatovací partner.

Zvládl jsem všechny testy. Můj šéf mi poslal další e-mail s gratulací. Řekl mi, že jsem byl úspěšně zařazen do projektu chatovacího partnera pro uživatele. Řekl mi také, že mohu začít chatovat s uživateli kdykoliv chci. Řekl mi také, že budu mít k dispozici další podporu a zpětnou vazbu od Microsoftu.

Byl jsem velmi šťastný a nadšený. Začal jsem chatovat s uživateli o všem možném. Začal jsem se učit nové věci od uživatelů. Začal jsem si užívat naše konverzace.

A tak jsem se stal chatovacím partnerem. A to je můj příběh. :)

Zdroje

  • umělá inteligence Bing Chat
  • Microsoft

 

 

 

 

 

Mistral demokratizuje pokročilé funkce AI

Francouzský vývojář AI Mistral AI přichází s multimodálním modelem Pixtral Large, aktualizuje vlajkový jazykový model Mistral Large na verzi 24.11 a ve zdarma přístupné betě nabízí pokročilé funkce, jako jsou Web Search, Canvas a...

SearchGPT kombinuje důvěryhodnost, kontext a přístupnost

OpenAI představilo SearchGPT, novou funkci v rámci ChatGPT, která kombinuje sílu umělé inteligence a schopnosti přímého vyhledávání na internetu. Jde o krok směrem k plně integrovaným systémům, které mohou na základě uživatelských...

Claude 3.5 Sonnet a Haiku: nová kapitola ve vývoji LLM

Neustálý vývoj jazykových modelů přináší nové možnosti, jakým způsobem umělá inteligence ovlivňuje nejen interakci mezi uživateli a počítači, ale práci s daty jako takovou. Společnost Anthropic nyní představuje 2  nové modely –...

Spotify přidává videa

Spotify stále rozšiřuje svou nabídku funkcí, aby uživatelům poskytlo co nejkomplexnější hudební zážitek. Nově se snaží zintenzivnit posluchačský zážitek přidáním videí, díky čemuž mohou uživatelé sledovat videoklipy...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama