[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Facebook at Work: expanze na teritorium sítí profesionálních kontaktů

Facebook se chce zbavit pověsti sociální sítě komplikující profesionální vztahy a kvalifikování se na nové pracovní pozice. Facebook at Work by již napříště neměl označovat profacebookování celé pracovní doby, nýbrž striktní oddělení soukromé a veřejné reprezentace jedincovy.

 

Facebook at Work: napříště už jen čistě profesní komunikace

Facebook at Work by měl být novým portálem provozovaným společností Facebook. Svým zaměřením se dostane do přímého konkurenčního střetu s dosavadními velikány typu LinkedIn, Google a Xing. Nová síť bude sloužit k vytváření profesionální vztahů, grupování zájmových skupin a odborné spolupráci. Nejspíš bude zahrnovat i nástroje pro pracovní kooperaci a patrně bude takto přímo konkurovat cloudům Google Drive a OneDrive.

Nový web naváže na uživatelskou zkušenost současných návštěvníků Facebooku a poskytne jim téměř totožné prostředí. Jeho největší předností oproti současnému Facebooku má být striktní oddělení profesionální prezentace od privátních komunikací a fotek. To je výhoda nejen pro přímého uživatele, ale i pro společnosti, které by měly tuto síť používat. Zaručí tak, že zaměstnanec nebude svůj pracovní čas věnovat soukromým činnostem.

Je teď na Facebooku, aby přesvědčil nejen jednotlivce, ale i velké společnosti, že jeho používání bude zabezpečené tak, aby neohrozilo obchodní a jiná tajemství. Neočekává se, že by Facebook novou síť zpoplatnil – alespoň ne ze začátku, proto zůstává otázkou, jak se mu podaří spojit byznys model postavený na prodeji reklamy s poskytováním zabezpečeného a ničím nerušeného prostoru pro obchodní komunikaci a spolupráci.

Facebook pracuje na Facebook at Work od minulého roku, nyní je nová síť testována ve spolupráci se zainteresovanými společnostmi. Matka s miliardou uživatelů by tak mohla pořádně ukousnout z perspektivního trhu, na němž je doposud největším hráčem LinkedIn s 300 milióny uživatelů (90 milióny aktivních uživatelů měsíčně).

Zdroj: The Financial Times, Cnet.com

 

 

 

 

 

Mistral demokratizuje pokročilé funkce AI

Francouzský vývojář AI Mistral AI přichází s multimodálním modelem Pixtral Large, aktualizuje vlajkový jazykový model Mistral Large na verzi 24.11 a ve zdarma přístupné betě nabízí pokročilé funkce, jako jsou Web Search, Canvas a...

SearchGPT kombinuje důvěryhodnost, kontext a přístupnost

OpenAI představilo SearchGPT, novou funkci v rámci ChatGPT, která kombinuje sílu umělé inteligence a schopnosti přímého vyhledávání na internetu. Jde o krok směrem k plně integrovaným systémům, které mohou na základě uživatelských...

Claude 3.5 Sonnet a Haiku: nová kapitola ve vývoji LLM

Neustálý vývoj jazykových modelů přináší nové možnosti, jakým způsobem umělá inteligence ovlivňuje nejen interakci mezi uživateli a počítači, ale práci s daty jako takovou. Společnost Anthropic nyní představuje 2  nové modely –...

Spotify přidává videa

Spotify stále rozšiřuje svou nabídku funkcí, aby uživatelům poskytlo co nejkomplexnější hudební zážitek. Nově se snaží zintenzivnit posluchačský zážitek přidáním videí, díky čemuž mohou uživatelé sledovat videoklipy...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama