[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Googláci zůstanou doma až do 2021

Koronavirus a opatření jeho prevence vyvolávají různé reakce. Z mnoha různých důvodů není od věci podívat se na to, jak k problematice přistupují velké společnosti, organizace plné inteligentních lidí, konzervativně orientované byznysy s vysokými HR náklady, které se snaží své lidi před COVID-19 opravdu ochránit. 

 

Většina Googlu zůstane v home office až do roku 2021

Alphabet, mateřská společnost společnosti Google, je velmi obezřetná, co se týče ohrožování zdraví vysoce kvalifikovaného personálu. A proto maximalizuje veškeré úsilí vedoucí k eliminaci rizik rostoucích HR nákladů. Tudíž ani neumožní naprosté většině svých zaměstnanců vrátit se zpět do práce. Budou muset zůstat v home office až do roku 2021. 

Menšina, jejichž přítomnost je v realitách Googlu naprosto nezbytná, by se měla začít vracet už od 1. června 2020. Ovšem ani to nebude klasický návrat do práce. Bezpečnostní opatření vedoucí k minimalizaci hrozby SARS-CoV-2 zcela promění pracoviště směrem k zachovávání sociální distance. Navíc chce Google i návrat do práce co nejvíc naškálovat. Dle Sundara Pichaie, CEO Alphabetu, se budou vracet postupně, aby se co nejvíce zamezilo úzkost z odchodu z domu. Nikdo se nevrátí najednou. Nebudeme prosazovat univerzální přístup - naopak - každé jedno pracoviště bude řešeno individuálně.

Kromě Googlu se obdobně zachová i Facebook. A postupně se objevují další a další velké korporace, často schopné přesunout většinu svých operací do modelů decentralizovaných home office, které také odkládají návraty zaměstnanců do práce. Holt fluktuace způsobená úbytky personálu představuje vysoké náklady - zvláště v případě vysoce ohodnocených zaměstnanců.

Zdroje: CNBC.com

 

 

 

 

 

Mistral demokratizuje pokročilé funkce AI

Francouzský vývojář AI Mistral AI přichází s multimodálním modelem Pixtral Large, aktualizuje vlajkový jazykový model Mistral Large na verzi 24.11 a ve zdarma přístupné betě nabízí pokročilé funkce, jako jsou Web Search, Canvas a...

SearchGPT kombinuje důvěryhodnost, kontext a přístupnost

OpenAI představilo SearchGPT, novou funkci v rámci ChatGPT, která kombinuje sílu umělé inteligence a schopnosti přímého vyhledávání na internetu. Jde o krok směrem k plně integrovaným systémům, které mohou na základě uživatelských...

Claude 3.5 Sonnet a Haiku: nová kapitola ve vývoji LLM

Neustálý vývoj jazykových modelů přináší nové možnosti, jakým způsobem umělá inteligence ovlivňuje nejen interakci mezi uživateli a počítači, ale práci s daty jako takovou. Společnost Anthropic nyní představuje 2  nové modely –...

Spotify přidává videa

Spotify stále rozšiřuje svou nabídku funkcí, aby uživatelům poskytlo co nejkomplexnější hudební zážitek. Nově se snaží zintenzivnit posluchačský zážitek přidáním videí, díky čemuž mohou uživatelé sledovat videoklipy...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama