Google Analytics přichází v novém KE STAŽENÍGoogle Analytics prochází konceptuální změnou. Jmenuje se Google Analytics 4. Namísto měření, fragmentovaného na platformy a zařízení, chce nabídnout měření komplexně zachycující chování zákazníka. Všechny segmenty zahrnující placenou reklamu, organický dosah vyhledávání, instalaci aplikací z Google Play a nákupy přímo z aplikací by měly usnadnit pochopení cyklus nákupní interakce zákazníka s firmou, potažmo značkou.
představuje nové Analytics Vidhya Srinivasan, viceprezidentka analytické divize Googlu. Klíčové prvky nových Google Analytics 4
Data orientovaná na zákazníkaZákaznicko-centrická orientace zpracování dat o zákazníkovi je patrně nejdůležitější změna mezi původními (Universal Analytics) a současnými (Google Analytics 4) Analytics. Odklání pozornost od kanálů, zdrojů a platforem, a naopak sjednocují unikátní signály, aby anonymně vyhodnotili cestu jednoho zákazníka napříč firemními komunikáty a napříč interakcemi s firmou. Srinivasan se to snaží osvětlit:
Citlivěji nastavitelné výběry datDalší významnou změnou je způsob, jakým Analytics nabízejí data uživateli. Již nejde o pevně dané tabulky, grafy a výběry, ale spojitá kontinua dat, v nichž může analytik brouzdat a vybírat na základě trendů, které se mu datech podaří identifikovat. Fakticky se jedná o modelování analytických dat. Chytřejší vhledyAnalytics by nově měly poskytovat inteligentnější vhledy do dat, a to sice díky nasazení umělé inteligence. Analytics kupříkladu dokáží použít obecná data z webových stránek k tomu, aby určily, po čem poroste poptávka, a pomohly tak marketérům předvídat budoucí trendy. Ať už trendy pozitivní - vyzývající k vyšším investicím do reklamy, tak i rizika poklesu zákaznického zájmu vedoucí k nutnosti omezit investice do nových zákazníků a zvýšení snah o udržení zákazníků současných. Díky implementaci umělé inteligence a principů strojového učení se uživatelé dočkají automatického zobrazování užitečných informací, na jejichž základě bude snadnější pochopit potřeby uživatelů a zákazníků napříč zařízeními a platformami. Intenzivnější integrace s Google Ads
Marketéři tak získají ucelený pohled na to, jak dokáží jejich poselství rekrutovat nové zákazníky bez ohledu na místo styku - ať už je web, mobilní appka, komunikace na sociální síti, YouTube, placené i neplacené umístění v produktech Googlu, email atd. Zdroje
Daniel Beránek, 16.10.2020 08:25 Tento program naleznete ke stažení v našem katalogu www.instaluj.cz Francouzský vývojář AI Mistral AI přichází s multimodálním modelem Pixtral Large, aktualizuje vlajkový jazykový model Mistral Large na verzi 24.11 a ve zdarma přístupné betě nabízí pokročilé funkce, jako jsou Web Search, Canvas a... OpenAI představilo SearchGPT, novou funkci v rámci ChatGPT, která kombinuje sílu umělé inteligence a schopnosti přímého vyhledávání na internetu. Jde o krok směrem k plně integrovaným systémům, které mohou na základě uživatelských... Neustálý vývoj jazykových modelů přináší nové možnosti, jakým způsobem umělá inteligence ovlivňuje nejen interakci mezi uživateli a počítači, ale práci s daty jako takovou. Společnost Anthropic nyní představuje 2 nové modely –... Spotify stále rozšiřuje svou nabídku funkcí, aby uživatelům poskytlo co nejkomplexnější hudební zážitek. Nově se snaží zintenzivnit posluchačský zážitek přidáním videí, díky čemuž mohou uživatelé sledovat videoklipy... |