Google se opřel do boje proti falešným recenzím pomocí AIGoogle se rozhodl nasadit pokročilé technologie do boje s falešnými recenzemi na platformě Google Maps. Jaké metody využívá k odhalení nepravdivých hodnocení a jaký to bude mít dopad na uživatele a firmy? A jak požádat o odstranění falešných recenzí manuálně?
Nový algoritmus strojového učeníPritchett dále vysvětluje: Boj proti podvodůmPříkladem úspěchu algoritmu je zastavení sítě podvodníků, kteří nabízeli, že za nízký poplatek lidem zprostředkují velmi dobře zaplacenou práci v podobě psaní falešných recenzi či klikání na reklamy. Pokrok v r. 2023V roce 2023 Google učinil významné kroky v boji proti falešným recenzím díky zavedení nového algoritmu strojového učení. Tento algoritmus, specificky navržený pro rychlejší detekci pochybných vzorců recenzí, se zaměřuje na dlouhodobé signály, jako jsou opakované recenze stejného obsahu na různých podnicích nebo náhlý nárůst recenzí s extrémními hodnoceními (1 nebo 5 hvězd). Tato inovace umožnila Google odstranit o 45 % více falešných recenzí než v předchozím roce, což představuje více než 170 milionů recenzí porušujících pravidla. Rozšíření arzenálu boje proti dezinformacímPokrok je výsledkem kontinuálního vývoje a implementace pokročilých technologií ze strany Googlu. Před zavedením tohoto nového algoritmu Google již využíval kombinaci strojového učení a manuálních kontrol k identifikaci a odstraňování nepravdivého obsahu. Nový algoritmus však přinesl zlepšení v rychlosti a efektivitě detekce díky schopnosti analyzovat složitější a subtilnější vzorce chování, které byly dříve obtížněji rozpoznatelné.
Kromě toho Google zintenzivnil své úsilí v oblasti videomoderace, kde vylepšení algoritmů pro detekci falešných překryvných telefonních čísel pomohlo odhalit 14 milionů videí porušujících pravidla. Tyto technologické inovace, spolu s ochranou majitelů podniků před více než 2 miliony pokusy o neoprávněné převzetí Profilů podniků, ukazují na odhodlání Googlu ochránit uživatele a firmy před dezinformacemi a zneužíváním. V roce 2023 Google podal žalobu na osobu, která nejenže zveřejnila více než 350 falešných obchodních profilů a podpořila je více než 14 000 falešnými recenzemi, ale také se pokusila prodat informace o spotřebitelích, kteří s těmito falešnými profily interagovali, čímž si vysloužila zvláštní právní pozornost ze strany Googlu. AI nejen strážcem validity informací v Google MapsJak se umělá inteligence stává stále integrálnější součástí Google Maps, lze očekávat nejen zlepšení pohodlí pro uživatele, ale také zvýšení spolehlivosti a validnosti poskytovaných informací. S příchodem sofistikovanějších vyhledávacích funkcí, jak naznačuje nedávný vývoj v oblasti AI - viz GenAI poskytne sofistikovanější hledání v Mapách. Tyto pokroky nejenže usnadňují navigaci a objevování nových míst, ale také posilují boj proti dezinformacím tím, že zvyšují přesnost a ověřitelnost informací dostupných uživatelům. V tomto kontextu Google Maps neustále hledá cesty, jak využít nejnovější technologie k poskytování co nejlepšího uživatelského zážitku, zatímco zároveň chrání a informuje svou komunitu. Jak požádat o odstranění recenze firmy na platformách Googlu?Jak požádat o odstranění recenze pomocí nástroje Správa recenzí firmy na Googlu?
Jak požádat o odstranění recenze firmy přes Google Mapy?
Jak požádat o odstranění recenze firmy přes Vyhledávání Google?
Zdroje
Daniel Beránek, 19.02.2024 21:14 Francouzský vývojář AI Mistral AI přichází s multimodálním modelem Pixtral Large, aktualizuje vlajkový jazykový model Mistral Large na verzi 24.11 a ve zdarma přístupné betě nabízí pokročilé funkce, jako jsou Web Search, Canvas a... OpenAI představilo SearchGPT, novou funkci v rámci ChatGPT, která kombinuje sílu umělé inteligence a schopnosti přímého vyhledávání na internetu. Jde o krok směrem k plně integrovaným systémům, které mohou na základě uživatelských... Neustálý vývoj jazykových modelů přináší nové možnosti, jakým způsobem umělá inteligence ovlivňuje nejen interakci mezi uživateli a počítači, ale práci s daty jako takovou. Společnost Anthropic nyní představuje 2 nové modely –... Spotify stále rozšiřuje svou nabídku funkcí, aby uživatelům poskytlo co nejkomplexnější hudební zážitek. Nově se snaží zintenzivnit posluchačský zážitek přidáním videí, díky čemuž mohou uživatelé sledovat videoklipy... |