[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Microsoft bude od 1. července blokovat adware

Microsoft mění přístup k aplikacím instalovaným do systému. Adware bude pro příště chápat jako porušení podmínek správy softwaru a software obsahující adware blokovat.

 

Adware má mnoho podob: jsou to různé lištičky, toolbary, změny domovské stránky, ale také reklamy v instalovaném software či různé dodatečné „utility“. Jejich užitečnost pro uživatele je pramalá – prospěch mají ti, kterým se povede uživatele k instalaci přesvědčit. Mhohdy je adware skryt před očima instalujících pod položkou běžná instalace a pokud ho člověk nechce nainstalovat, musí se proklikat instalací pokročilou.

Microsoft bude rozlišovat mezi reklamami zobrazovanými pouze v rámci vlastního softwaru a reklamami snažící se zobrazovat mimo tento rámec. Podle vyjádření na svém blogu bude Microsoft programy klasifikovat coby adware pouze v případech, kdy reklama a propagace překračuje hranice softwaru samého. Pokud program zobrazuje reklamu jen v sobě samém, nebude dále z tohoto hlediska hodnocen.

 Microsoft Security Essentials Alert

Společnost bere v úvahu profitabilitu různých projektů a nechce je zničit. Mnoho softwaru používá reklamu coby způsob platby za program, což je akceptovatelné. Nás pouze znepokojují reklamy, které se dostávají do rozporu s uživatelskou zkušeností Windows a nedávají uživateli na výběr, zda je chce nainstalovat, ani možnost kontroly na nimi.

Pokud nyní některá z našich aplikací detekuje adware, okamžitě ukončí program a upozorní uživatele. Uživatel bude samozřejmě mít možnost aplikaci povolit, bude-li si přát, objasňuje Microsoft.

Zdroje: Adware: A new approach (MS TechNet Blog), Myce.com

 

 

 

 

 

Mistral demokratizuje pokročilé funkce AI

Francouzský vývojář AI Mistral AI přichází s multimodálním modelem Pixtral Large, aktualizuje vlajkový jazykový model Mistral Large na verzi 24.11 a ve zdarma přístupné betě nabízí pokročilé funkce, jako jsou Web Search, Canvas a...

SearchGPT kombinuje důvěryhodnost, kontext a přístupnost

OpenAI představilo SearchGPT, novou funkci v rámci ChatGPT, která kombinuje sílu umělé inteligence a schopnosti přímého vyhledávání na internetu. Jde o krok směrem k plně integrovaným systémům, které mohou na základě uživatelských...

Claude 3.5 Sonnet a Haiku: nová kapitola ve vývoji LLM

Neustálý vývoj jazykových modelů přináší nové možnosti, jakým způsobem umělá inteligence ovlivňuje nejen interakci mezi uživateli a počítači, ale práci s daty jako takovou. Společnost Anthropic nyní představuje 2  nové modely –...

Spotify přidává videa

Spotify stále rozšiřuje svou nabídku funkcí, aby uživatelům poskytlo co nejkomplexnější hudební zážitek. Nově se snaží zintenzivnit posluchačský zážitek přidáním videí, díky čemuž mohou uživatelé sledovat videoklipy...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama