[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Seznam Vás v tom nenechá!

Jste v tom? Tak nebojte. Seznam vás v tom nenechá. Tedy pokud za to nenechání nepočítáte něco víc než jenom peníze. A ani ty peníze nejsou tak úplně peníze, ale spíš prostor na reklamu. A ani ten reklamní prostor nebude úplně celý zadarmo, ale třeba jen 50 % z něj. Ale i tak jde o príma příležitost, která vám pomůže nakopnout byznys zasažený koronavirem. V čem tkví?

 

Krasty potěší nejen střední firmy, ale snad i nějakého živnostníka (Zdroj: Seznam.cz)

„Po každé krizi, ať už je sebevětší, vždy následuje období oživení, rychlého růstu a opětovné prosperity. Podnikatelé a podnikatelky, prosím, vydržte. Nenecháme vás v tom.“ Ivo Lukačovič, zakladatel Seznamu

Seznam.cz je pro mnoho firem a podnikatelů důležitým obchodním partnerem. Uvědomujeme si, že se aktuální koronavirová krize na spoustě našich klientů podepíše, ať už tím, že jim klesnou tržby, nebo že budou muset i přes pokles příjmů nadále platit své fixní náklady, chápe nelehkou situaci podnikatelů Tomáš Kapalín, CEO Seznamu. Proto je chceme podpořit v opětovném nastartování jejich byznysu tím, že jim poskytneme reklamní prostor s výraznou slevou, či zcela zdarma.

Pro koho je kampaň určena?

Benefitory kampaně Nenecháme vás v tom mají být živnostníci, malé a střední firmy v ČR, jejichž podnikání bylo vlivem šíření koronaviru nejvíce zasažené. Podle tiskové zprávy se jedná o cestovní a realitní kanceláře, restaurace, provozovatele ubytování, malovýrobu i mnoho dalších. Pomoc mohou čerpat české firmy s transparentní a bezúhonnou historií.

Přesný termín zahájení pomoci malému českému byznysu zatím není znám. Bude zveřejněn na webu nenechame-vas-v-tom.cz. Pro některá odvětví bude dávat smysl začít propagovat své služby ihned, některé subjekty naopak budou potřebovat podporu až po skončení nouzového stavu a zavedených restrikcí. Reklamní prostor tedy budeme nabízet individuálně s ohledem na potřeby jednotlivých firem a živnostníků, vysvětluje nutnost individuálně diferenciované pomoci Aneta Kapuciánová, mluvčí Seznamu.

Jak lze prostředky čerpat?

Při rozdělování pomoci chce být Seznam maximálně férový. Seznam připravuje jednoduchý a spravedlivý skóring firem zasažených důsledky koronaviru. Formu čerpání aktuálně zpracovává právní tým firmy. Může se jednat o dar, významnou slevu na zakoupený reklamní prostor či jinou podobu, která však bude v souladu s platnou legislativou.

Zatím je v jednání podoba slevy na reklamní prostor na službách Seznamu v rozsahu 50 - 100 %. Velkou roli sehrají faktory typu:

  • kterých reklamních služeb konkrétně se bude kampaň Nenecháme vás v tom týkat; 
  • jak velká bude sleva na zakoupený prostor;
  • jaké další podmínky se k poskytnutým slevám budou vázat - a to včetně okolnosti nejdůležitější - na které firmy konkrétně se sleva vztahuje.

Podané ruce Seznamu dostaly podobu ucelené kampaně Nenecháme vás v tom (Zdroje: Blog Seznam.cz)

Zdroje: Seznam.cz, Blog Seznam.cz, Nenechame-vas-v-tom.cz

 

 

 

 

 

Mistral demokratizuje pokročilé funkce AI

Francouzský vývojář AI Mistral AI přichází s multimodálním modelem Pixtral Large, aktualizuje vlajkový jazykový model Mistral Large na verzi 24.11 a ve zdarma přístupné betě nabízí pokročilé funkce, jako jsou Web Search, Canvas a...

SearchGPT kombinuje důvěryhodnost, kontext a přístupnost

OpenAI představilo SearchGPT, novou funkci v rámci ChatGPT, která kombinuje sílu umělé inteligence a schopnosti přímého vyhledávání na internetu. Jde o krok směrem k plně integrovaným systémům, které mohou na základě uživatelských...

Claude 3.5 Sonnet a Haiku: nová kapitola ve vývoji LLM

Neustálý vývoj jazykových modelů přináší nové možnosti, jakým způsobem umělá inteligence ovlivňuje nejen interakci mezi uživateli a počítači, ale práci s daty jako takovou. Společnost Anthropic nyní představuje 2  nové modely –...

Spotify přidává videa

Spotify stále rozšiřuje svou nabídku funkcí, aby uživatelům poskytlo co nejkomplexnější hudební zážitek. Nově se snaží zintenzivnit posluchačský zážitek přidáním videí, díky čemuž mohou uživatelé sledovat videoklipy...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama