[ Zavřít ] 


 

RSS Kanál

 

Seznamu se v roce 2020 dařilo KE STAŽENÍ

Seznamu se v době koronakrize dařilo. Počáteční nervozitu z pandemie rychle rozptýlil přesun naprosté většiny uživatelů, konzumentů online produktů i zákazníků kamenných prodejen do online prostředí. Díky tomu Seznam dosáhl obratu necelých 5 miliard korun při nějakých 1,6 miliardy korun zisku před zdaněním a úroky. 

 

Seznamu se v roce 2020 dařilo (Zdroj: Seznam.cz)

Počáteční nervozitu z pandemie i příčiny pozdějších finančních úspěchů nastiňuje Pavel Zima, co-CEO Seznam.cz:

„Stejně jako spousta firem i Seznam se loni v březnu obával toho, co přijde. Pandemický rok ale přinesl velký zájem uživatelů o aktuální a důvěryhodné informace, které nacházeli právě na naší domovské stránce. To se promítlo do její návštěvnosti a zvýšené konzumace nejen našeho vlastního zpravodajského obsahu, ale i článků našich partnerů ve feedu. Díky nasazení obchodního týmu jsme dokázali reagovat na změny ve výši a složení inzertních investic našich klientů, což nám umožnilo splnit ambiciózně nastavený finanční plán.“

Zboží.cz

Vůbec nejlépe se v koroně dařilo e-commerce, platformu Zboží.cz nevyjímaje. Zima upřesňuje: služba Zboží.cz meziročně zvýšila nejen svou návštěvnost, a to na tři miliony reálných uživatelů měsíčně, ale v porovnání s předchozím rokem rostla ve výnosech ještě rychleji než celý e-commerce trh, a to o 35 %.  Díky tomu se uvažuje o vyčlenění Zboží.cz do samostatné produktové divize v rámci konglomerátu Seznamu, která by se mohla stát samostatným marketplace, což potvrzují i slovy ZimyV Česku se chceme ve spolupráci s tisícovkou e-shopů stát nákupní platformou konkurující velkým globálním hráčům

Mapy.cz

Mapám se při Covidu také dařilo. Ostatně zapojily se do boje proti němu, a to sice tak, že umožnily svým uživatelům sdílet polohu. Což ji dle všeho přineslo kol 500 000 nových uživatelů. Výrazně také posílily coby navigační aplikace, která zobrazuje plnohodnotnou dopravní mapu s rozšířenými možnostmi navigace. Seznam si od změn slibuje další nárůsty nových uživatelů. 

Ostatní platformy

  • Rostlo i vyhledávání, a to sice meziročně o 6 %. Seznam si slibuje lepší výsledky díky implementace technologie významových vektorů
  • osvědčily se nové diskuze na obsahových portálech Seznamu. Seznam jim přisuzuje vyšší zapojení uživatelů. Zima. říká: 

„Díky nim máme v diskuzích každý den přes 800 000 lidí. Tři měsíce po startu jsme hladce překročili hranici 50 000 příspěvků denně a rosteme dál. Patříme k jedné z nejpoužívanějších tuzemských diskuzních platforem, a jsme dokonce větší než český Twitter.“ 

„Autorům psaných článků umožní publikovat texty na domovské stránce a podobně jako vydavatelům ve feedu jim nabídne podíl z reklamy, která se na jejich obsahu zobrazí.“

Zdroje

  • Blog Seznam.cz

 

 

Tento program naleznete ke stažení v našem katalogu www.instaluj.cz

 

 

 

 

 

Mistral demokratizuje pokročilé funkce AI

Francouzský vývojář AI Mistral AI přichází s multimodálním modelem Pixtral Large, aktualizuje vlajkový jazykový model Mistral Large na verzi 24.11 a ve zdarma přístupné betě nabízí pokročilé funkce, jako jsou Web Search, Canvas a...

SearchGPT kombinuje důvěryhodnost, kontext a přístupnost

OpenAI představilo SearchGPT, novou funkci v rámci ChatGPT, která kombinuje sílu umělé inteligence a schopnosti přímého vyhledávání na internetu. Jde o krok směrem k plně integrovaným systémům, které mohou na základě uživatelských...

Claude 3.5 Sonnet a Haiku: nová kapitola ve vývoji LLM

Neustálý vývoj jazykových modelů přináší nové možnosti, jakým způsobem umělá inteligence ovlivňuje nejen interakci mezi uživateli a počítači, ale práci s daty jako takovou. Společnost Anthropic nyní představuje 2  nové modely –...

Spotify přidává videa

Spotify stále rozšiřuje svou nabídku funkcí, aby uživatelům poskytlo co nejkomplexnější hudební zážitek. Nově se snaží zintenzivnit posluchačský zážitek přidáním videí, díky čemuž mohou uživatelé sledovat videoklipy...


 
© 2005-2024 PS Media s.r.o. - digital world
 

reklama